Wersje językowe

PL

Zwroty i reklamacje

Procedura reklamacji

W celu złożenia reklamacji, prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. 

3. Wysyłka 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres: SOLAR Lighting MAGAZYN, ul. Kielecka 31a lok.1, 02-530 Warszawa. Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Procedura zwrotu

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

SOLAR Lighting MAGAZYN, ul. Kielecka 31a lok.1, 02-530 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl